niedziela, 9 października 2011

kompozycja ładna i zdrowa

jadłam kiedyś pyszne zestawienie buraka z soczewicą... a że burak jest mi aktualnie wskazany to zaczynam kombinować podanie buraka w postaci innej niż jarzynka z tartego buraka , którą zresztą też uwielbiam.... no więc... mając świadomość , że burak tworzy świetne zestawienie z zieloną soczewicą i pewną odmianą winegreta, dodałam do tego rukolę i ser kozi i wyszło mi istne cudo



























buraka należy ugotować w mundurze, następnie obrać i pokroić na plastry; soczewicę ugotować, rukolę wyhodować oraz nabyć ser kozi... jakikolwiek ser kozi... ja przepadam za każdym absolutnie rodzajem, akurat byłam w posiadaniu twardej odmiany, którą starłam na tarce
przygotowywanie tego dania jest niezwykle przemiłe ze względu na urok poszczególnych składników, po kolei wygląda to tak:



























przed posypaniem serem należy wszystko obficie oblać sosem wg następującej receptury:
3 łyżki oliwy, 1 łyżka octu balsamicznego, 1/3 łyżeczki miodu, szczypta chilli, kilka kropel soku z cytryny
włala!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz